piątek, 28 maja 2021

Czas na grzyby

 Na początku chciałabym podziękować za wszystkie życzenia urodzinowe :) 

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać jak wykorzystałam haft wykonany kilka miesięcy temu. A może nawet już w zeszłym roku... Ciągle nie było czasu na wyciągnięcie maszyny do szycia, aż w końcu się zebrałam. Powstał lniany worek na grzyby. Pamiętam, że u mnie w domu suszone grzyby zawsze przechowywało się w takich workach. Później przyszła moda na szkło.

Worek może stanowić jesienną ozdobę kuchni lub po prostu być do przechowywania.



A na koniec pelargonie, które wysiałam z nasion. Już zamieszkały na balkonie i rosną jak na drożdżach :)


Pozdrawiam serdecznie 💖

3 komentarze:

  1. U mnie rządzą woreczki :) Czosnek cebula orzechy itd trzymam w woreczkach. Twój woreczek tak ładnie się prezentuje, że aż naszła mnie myśl by swoje woreczki wymienić na nowe. Śliczny woreczek z grzybkami i do tego jaki motywujący! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pekný motív a krásne vrecko. Ja huby skladujem v skle, máme ich veľa a bojím sa škodcov :)
    Pekný víkend,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny woreczek z grzybkami, które wyglądają jak prawdziwe:)

    OdpowiedzUsuń