piątek, 14 maja 2021

Złote dzwonki

 Powracam dzisiaj to moich ulubionych haftów bożonarodzeniowych. Tym razem powstały dwa zgrabne dzwonki. Kojarzą mi się z kuligiem i puszystym śniegiem :) a tu za oknem piękna wiosna ;)

Tak mi się spodobał wzór, że wyhaftowałam od razu dwa. Wykorzystałam te same materiały co do sikorki w poprzednim poście (kto nie widział to zapraszam).

Teraz szukam inspiracji do kolejnej pracy. Przede mną długi 3 tygodniowy kurs i nie wiem na ile czas pozwoli mi na haftowanie. W każdym razie na pewno coś spróbuję zacząć.




Do zobaczenia 💗

9 komentarzy:

  1. Super karteczki! Świetne tło dobrałaś do dzwonków!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super:) Piękne karteczki wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwone i złote barwy pięknie się komponują.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne karteczki. parę lat temu też takie haftowane kartki robiłam, tylko dzwoneczki były inne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartki! Skromne ale mają to coś :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie małe hafciki.Bardzo ładne kartki zrobiłaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne dzwoneczki i tym samym karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne kartki Kochana.
    Pięknie wkomponowałaś hafciki w całość :)
    Ogromnie mi się podobają.
    Powodzenia na kursie! :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne dzwoneczka a kartki skromne ale bardzo urocze!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń