sobota, 23 lipca 2016

Sal "Tea time"



Przeglądają swoje wzory i zestawy odnalazłam ciekawy sampler do kuchni. To taka uniwersalna tematyka, przyjemne kolory, więc chciałabym Was zaprosić do wspólnego haftowania. Z racji sezonu urlopowego zapisy do Salu będą trwały do końca sierpnia, ale jeśli ktoś w czasie trwania zabawy będzie chciał się przyłączyć to oczywiście zapraszam.
Będzie mi bardzo miło jeśli choć parę osób zgłosi się.
  
Zasady Salu „Tea time”:
- zaczynamy 1 września i do tego dnia przygotowujemy sobie kanwę (same wybierzcie swój ulubiony materiał) i muliny (26 kolorów DMC lub inna – wybór dowolny)
- na swoim blogu zamieszczamy banerek z moim Salem
- haftujemy jeden obrazek miesięcznie ( w sumie jest ich 9)
- całkowity wymiar to 130 oczek na 104
-  postępami chwalimy się na swoich blogach w każdą pierwszą sobotę miesiąca
- po pierwszy wzorek proszę pisać na adres: haftyagaty1@gmail.com
- w czerwcu 2017 odbędzie się zakończenie zabawy
Jeśli ktoś nie zdąży z wyhaftowanie obrazka nic się nie stanie, proszę tylko o sygnał. Jeśli ktoś nie może wziąć udziału w zabawie zawsze może nam kibicować i wspierać 
Jeśli coś pomięłam to dajcie proszę znać.


Baner:


Zapraszam do zabawy :-)

46 komentarzy:

  1. Bardzo fajny wzorek i będę Ci/Wam kibicować :).

    Ja w swoją długą listę planów nie dam rady już "wcisnąć" tego obrazka ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi i wszystkim wyszywającym bardzo miło mieć taką kibickę jak Ty ;-)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obrazek piękny. Mam go w swoich zbiorach no i w planach, ale może w dalekiej przyszłości. Na razie nie ogarniam wszystkiego czasowo i tylko bym się denerwowała gdybym nie robiła terminowo. Dziękuję za zaproszenie, ale może innym razem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W razie czego możesz w każdej chwili do nas dołączyć :-)

      Usuń
  4. OOO fajnie właśnie szukałam jakiegoś SAL-u i ten bardzo mi się spodobał. Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wzór mam go w planach, ale czy zapisze się na Sal tego jeszcze nie wiem, dam sobie czas do namysłu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny, cudny ten wzorek, ale będę tylko kibicowała uczestniczkom :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny wzorek :)
    Ja z doświadczenia wiem, że nie powinnam brać udziału w salach, więc tylko będę kibicować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cholibcia miałam nie brać już udziału w żadnych zabawach, ale ten hafcik jest uroczy :) i będzie w sam raz do kuchni (tej nowej, jak już się jej doczekam) :P Biję się sama ze sobą, ale aż mnie ściska... i chyba dołączę się do wyszywania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się zapisuję! Ogromnie mi się podoba! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, wzorek śliczny, podoba mi się, ale terminowy grafik mam bardzo napięty, więc na razie będę widzem. Ponadto fragmentaryczne otrzymywanie wzoru, jak dla mnie nie jest ciekawe, bo lubię widzieć całość przed rozpoczęciem pracy. Jest możliwość przyłączenia się w dowolnym czasie, więc może z tej opcji skorzystam, jeśli Ci to nie przeszkadza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko zwolni Ci się trochę czasu to zapraszam, w dowolnej chwili możesz dopisać się do zabawy :) Pozdrawiam

      Usuń
    2. Możliwe, że skorzystam, tylko co z wzorkiem, bo go nie posiadam, czy mogę liczyć na jego przesłanie na maila, przez mój blogowy formularz kontaktowy?

      Usuń
    3. Przesłałam na Pani pocztę e-mail, bo do formularza nie dodam załączników. Proszę sprawdzić, pierwszy wzorek już powinien dojść :) Pozdrawiam

      Usuń
    4. Wzorek dotarł, dziękuję i proszę zwracaj się do mnie przez " ty", czyli po imieniu.

      Usuń
  11. Ja się chętnie zgłaszam =) śliczny wzór! ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny samplerek i od dawna na mojej liście do wyszycia.Tylko kiepsko u mnie z terminami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak u lekarzy, ale dobrze będzie, zobaczysz ;) obrazki są dość małe i szybko powinno się je wyszywać.

      Usuń
  13. Jeśli jeszcze można, to i ja się zgłaszam! Wzorek piękny, bardzo smakowity :) U mnie z czasem też krucho, Ufoki czekają, ale sampler tak cudny, że postaram się sprężyć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ten wzorek, ale zdecydowanie jeszcze za wcześnie dla mnie :) Trzymam kciuki za terminową realizację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też go uwielbiam więc jak zmienisz zdanie to pisz, będziemy wyszywać w licznym gronie ;)

      Usuń
  15. Bardzo mi się ten wzór podoba, poza tym mój brat się żeni, zamieszkają z żoną w nowym mieszkaniu i wczoraj mnie zapytał: kiedy mi wyszyjesz jakiś obrazek do nowej kuchni? Ciekawy zbieg okoliczności :) Zgłaszam się do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę to potrwa to wyszywanie, ale sądzę, że brat z bratową będą zachwyceni takim prezentem od serca :)

      Usuń
  16. Od dłuższego czasu podoba mi się ten obrazek więc z chęcią chciałabym wziąć udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wzorek, niestety nie wypada mi się zapisać, bo raz brałam udział w tym SAL-u..niestety już jestem w trakcie haftowania (hafcik jest moim UFOK-iem, a blog, na którym był ogłoszony już nie istnieje:( Ale będę kibicować i w sumie też wyszywać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w gronie kibiców :) z przyjemnością obejrzę Twoje postępy, powodzenia :)

      Usuń
  18. Witam serdecznie. Trafiłam na Twój blog skuszona banerkiem z bloga "Hafciarki". Obrazek bardzo mi się podoba i chętnie wezmę udział w zabawie. Nie wiem jednak czy będę mogła rozpocząć w terminie bowiem wrzesień juz się zaczął...
    Jeśli będę mogła rozpocząć miesiąc/dwa później to będzie idealnie....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iskierko jak najbardziej możesz do nas dołączyć. Proszę napisz do mnie na adres haftyagaty1@gmail.com żebym mogła przesłać Ci pierwszy wzorek :)

      Usuń
  19. Witam serdecznie
    Dopiero dziś zobaczyłam i bardzo mi się spodobał wzorek oraz świetna zabawa, która zmobilizuje mnie. Czy mogę jeszcze się dołączyć?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam napisz mail na adres haftyagaty1@gmail.com to prześle wzór

      Usuń
    2. Dziękuję, mail już wysłałam.Pozdraiam

      Usuń
  20. Witaj czy można jeszcze przyłączyć się do zabawy?? i dostać wzorek na email chmara3@tlen.pl z góry dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można przyłączyć się ;) postaram się wieczorem przesłać Ci pierwszy wzór.

      Usuń
  21. Ja już swój kawałek ciasteczka skończyłam i nie mogę się doczekać kolejnego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale :) w przyszłym tygodniu postaram się wszystkim przesłać kolejny wzór ;) Pozdrawiam

      Usuń
  22. Witam, przypadkiem trafiłam na tego bloga i żałuje ze tak pozno :( piękny SAL! Zapowiada sie cudownie, ten haft marzy mi sie od długiego czasu, szkoda ze sie spóźniłam na rozpoczęcie SALu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi, w każdej chwili możesz dołączyć do zabawy :) Napisz do mnie maila to prześlę Ci wzory, pozdrawiam!

      Usuń
  23. Czy ja też miałabym szansę dołączyć do zabawy? Wiem, że późno, ale wzór tak mi się podoba, że nadrobię, obiecuję! Tylko nie mam bloga, jedynie stronę na FB (Lidia Sadowska). Napisałam do Ciebie e-mail, ale może nie miałaś okazji sprawdzić poczty albo gdzieś zaginął. Bardzo czekam na odpowiedź :) pozdrawiam, Lidka PS Mój adres: lidk@poczta.fm




    OdpowiedzUsuń