piątek, 21 maja 2021

Spacer po Łazienkach Królewskich i urodzinowe zakupy

 Przez czas pandemii wszyscy siedzieliśmy w domach, ale wreszcie przyszedł czas, że możemy wyjść i cieszyć się pięknem przyrody. Uważam, że nadal musimy bardzo na siebie uważać i przestrzegać zasad. Potwierdziła to choroba mojej koleżanki, która była dwukrotnie zaszczepiona i mimo to dopadła ją choroba. Na szczęście już wróciła do zdrowia, ale strach i niepewność były obecne.

Wracając do przyjemnych rzeczy, dzisiaj chciałabym Was zabrać na krótki spacer po Łazienkach Królewskich. Jest to jedno z moich ulubionych miejsc na mapie Warszawy, a wiosną wygląda szczególnie pięknie. 

Po drodze możemy nakarmić wiewiórki orzechami i podziwiać krzyczące bażanty. Teraz kwitną tulipany, rododendrony i magnolie. A trawniki mają barwę soczystej zieleni. Może te z Was, które mają swoje ogrody zastanawiają się czym ona się tak zachwyca. Ale uwierzcie mi, że w mieście każdy skrawek zieleni jest na wagę złota. 

 





 
 




Na koniec złapała mnie wiosenna burza ;)


A z okazji urodzin zrobiłam sobie prezent:


Nie kupiłam nowego storczyka ;) a zamówiłam mydło z Aleppo z 75% zawartością oleju laurowego i znany wszystkim włoso-maniaczkom olej do włosów Amla. 

Już kiedyś korzystałam z tego mydła. Ma specyficzny zapach i ja zawsze po kilku dniach używania kroje je na pół. Mniejsza kostka jest dla mnie wygodniejsza. Łagodzi podrażnienia, nie wysusza i jest łagodne dla wrażliwej skóry. Zamawiałam je przez internet.

Natomiast moje włosy bardzo lubią się z olejami i tak też jest w tym przypadku. Już od dłuższego czasu chciałam go wypróbować, ale stacjonarnie nie mogłam go znaleźć. Tak więc zrobiłam sobie taka małą przyjemność. I bardzo go polecam.

Zapraszam Was do odwiedzenia Łazienek Królewskich, dziękuję że tu zaglądacie i za każde pozostawione tu słowo.

A które urodziny? - Kolejnej 18 ;)  Pozdrawiam serdecznie 💗

5 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :-). W Łazienkach nie byłam wieki. Piękne są. Też używam mydła z Aleppo ale mniej procentowego. Słyszałam że te bardziej "procentowe" jest lepsze tylko jak się to ma do cery mieszanej jak moja bo mam czasami wrażenie że nie myje dokładnie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam Łazienki- byłam w nich kilkakrotnie kiedy jestem w Warszawie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne Łazienki :). Agatko ja bardzo dobrze Cię rozumiem. Mam działeczkę jak wiesz zachwycam się każdą roślinką. Zapewne ku utrapieniu oglądających, bo myślą sobie " ile można". Ale można , bo przyroda jest cudna , tylko trzeba to uszanować. Przyjmij spóźnione , ale szczere życzenia wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś mi się wydaje, że ogon dla pawia, to jak dla mnie szpilki. Ładne, ale niewygodne.
    Mydła z roślinnych olejów robię sama i muszę przyznać, że zbawiennie wpłynęły na naszą, domowników skórę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego z okazji Twego święta:) Super spacer z atrakcjami w postaci wiosennej burzy;) Fajnie się obdarowałaś.. O oleju na włoski już poczytałam i na pewno zamówię.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń