sobota, 8 sierpnia 2020

Seria londyńska DMC w oprawie

 Witajcie,

mam nadzieję, że jesteście zdrowi i miło spędzacie ten sierpniowy weekend. Dzisiaj przychodzę z oprawionymi haftami z serii DMC. Zestawy nie są już dostępne w sprzedaży (przynajmniej ja ich nie znalazłam). Jako pierwszy wyhaftowałam angielską budkę telefoniczną, którą udało mi się kupić podczas Dni Kraftu ( zapraszam Was do tego wpisu <tu> ) . Kolejne wzory otrzymałam dzięki uprzejmości blogowych koleżanek, za które bardzo dziękuję. 

Drugi w kolejności był autobus, a ostatnim - skrzynka na listy.

Pozostał mi jeszcze do wyhaftowania tylko strażnik z tej serii. Ale na razie czeka na swoją kolej ;) Wakacje dla mnie się skończyły więc wracam do codzienności.


Zapraszam do obejrzenia zdjęć.






Dziękuję za odwiedziny i komentarze, pozdrawiam 💗

14 komentarzy:

  1. Fantastycznie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie się obrazki prezentują, wyglądają jak bardzo dobrej jakości zdjęcia!
    Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, o tak każdy kto do mnie przychodzi to mówi mi to samo, dopiero po chwili orientują się że to hafty ;)

      Usuń
  3. Ciekawa seria. Super, że udało Ci się zdobyć wszystkie wzory :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna ta angielska seria. Bardzo mi się podobają obrazy w tych kolorach właśnie z czerwonym akcentem.Pozdrawiam i życzę łagodnego powrotu do codzienności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nádherná séria obrazov, mám rada Londýn a výšivky sú krásne.
    Pozdravujem a prajem pekný víkend,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Pięknie wygląda cała seria. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cała seria pięknie się prezentuje, ale ten autobus mi się najbardziej spodobał :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała londyńska seria z czerwonym akcentem. Ramki dobrałaś idealnie.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hafty podziwiałam, więc teraz czas na słówko o oprawie- fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna seria. U mnie w Irlandii też są takie skrzynki,autobusy i nawet 2 budki tel.( chociaż nie wiem czy jeszcze ktoś z nich korzysta) tylko są w kolorze zielonym.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie się prezentuje ta seria.

    OdpowiedzUsuń