niedziela, 6 kwietnia 2014

Dni Kraftu - fotorelacja

Pomimo zmęczenia po powrocie z konferencji w Poznaniu, postanowiłam wybrać się na Dni Kraftu . Była to moja pierwsza przygoda z tego typu wystawą, ale uważam że warto było ją zobaczyć. Dla osób, które nie mogły przyjechać, tak jak obiecałam zamieszczam zdjęcia. Oprócz haftu było też stoisko z decoupage. Można było zakupić różne zestawy, bardzo ładne. Z powodu dość wysokich cen pozwoliłam sobie tylko na zakup budki londyńskiej, o której marzyłam o dłuższego czasu.
Życzę miłego oglądania i do następnego razu!



 
 








  

 
 








2 komentarze:

  1. Też byłam i masz rację, niestety było bardzo drogo. No ale popatrzyłam, pooglądałam, oczy nacieszyłam.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Przynajmniej jedna zadowolona z wystawy:) Dzieki za relacje. A slyszalam, ze mialy byc warsztaty punch needle.
    Pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń