piątek, 21 sierpnia 2020

Kotka elegantka

 Przyszedł czas na pokazanie kolejnego ukończonego haftu. Tym razem zabrałam się za zestaw od Kasi z bloga Krzyżykowe szaleństwo. Otrzymałam go w zabawie "Podaj dalej", za który Kasi bardzo dziękuję.

Pisałam o tym w tym poście <tu>. 

Teraz widzę, jak ten czas szybko leci! A miałam go naszykowanego na wierzchu mojej "górki" do wyhaftowania. 

Niech Was nie zmyli mały rozmaz kici. Haft składa się z 39 kolorów i sporej ilości półkrzyżyków. 

Bardzo miło się go wyszywało i będzie kojarzył mi się z tegorocznymi wakacjami.

Tak mi się podoba, że sfotografowałam go ze wszystkich stron ;-)


Zanim zaproszę Was do galerii zdjęć, zobaczcie jaki niespotykany kolor ma storczyk, który właśnie zakwitł:



Kicia elegantka ;-)









12 komentarzy:

  1. Mam kota , na punkcie kota , to i nie dziwota, że mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Noiioo, prawdziwa dama. Hafcik cudowny 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeuroczy kociak! A i storczyk prześliczny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście elegantka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny kotek i sporo ma kolorków :).

    Storczyk śliczny :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale słodka kicia i do tego jeszcze pięknie wystrojona 🥰
    Super! Podoba mi się:)))
    Pozdrawiam słonecznie 🌷😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza kicia!😍 U mnie też storczyki zaczynają kwitnąć. Śliczne są!❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekna kotka, a kapulusik jaki ma śliczny :)

    OdpowiedzUsuń