sobota, 27 października 2018

"Podaj dalej"

Ostatnio miałam trochę mniej wolnego czasu, dlatego  z postępami w hafcie DMC podzielę się trochę później.
Dzisiaj chciałabym pokazać co otrzymałam od Kasi z bloga Krzyżykowe szaleństwo w ramach zabawy "Podaj dalej".

 

Kasia przysłała mi przepiękny monogram. Chciałabym go oprawić w ramkę i powiesić na ścianie.

 

W paczce znalazł się zestaw do haftu z uroczym kotem, magnesik sówka, który cieszy już oko na lodówce. Czerwona kanwa, muliny i coś do czego kupna zabierałam się od kilku miesięcy - obcinacz do nitek :)



Dziękuję Kasiu za piękne upominki. 

Swoim szczęściem chciałabym się podzielić i jeśli ktoś chciałby otrzymać ode mnie podobną przesyłkę to zapraszam do udziału w zabawie.

Warunki zabawy:
- skierowana do osób aktywnie prowadzących bloga o hafcie krzyżykowym
- dwie pierwsze osoby, które zgłoszą się, otrzymają ode mnie w ciągu roku prezent
- po otrzymaniu przesyłki należy ogłosić "Podaj dalej" na swoim blogu i w ciągu roku obdarować 2 osoby
- po zapisaniu się proszę o kontakt: haftyagaty1@gmail.com


Na koniec zapraszam jeszcze do udziału w zabawie organizowanej przez Kasię
Link do zabawy w pasku bocznym.
 
 

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajny prezencik w ramach wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W ramach "podaj dalej" miało być :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności dostałaś :) fajna zabawa, niestety nie mój rodzaj rękodzieła, w hafcie nie siedzę, ale kto wie może kiedyś :)
    Nie wiem czy wiesz ale co wejdę na Twojego bloga to przekierowuje mnie na http://www1.widgetserver.com/ nie wiem skąd to się bierze i czy inni też mają z tym problem. Myślę, że warto sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informacje, postaram się to sprawdzić i zobaczyć dlaczego tak się dzieje, pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Bardzo udane prezenty, jest się z czego cieszyć.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko dostałaś super niespodziankę :).

    Nawet nie wiedziałam, że jest specjalny sprzęt do ucinania nitek. Myślałam, że wystarczą nożyczki hihi :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię te blogerskie wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czy masz już drugą osobę do zabawy, jeśli nie to chętnie się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chetnie zglosilabym sie do twojego podaj dalej ale nie wiem czy zgadzasz sie na przesylke do Anglii?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mogę wysłać do Anglii. Proszę napisz do mnie wiadomość e-mail :) Pozdrawiam

      Usuń
    2. Swietnie lece pisac maila:) Pozdrawiam

      Usuń