piątek, 19 października 2018

Ślubna kartka z łabędziami

Ostatnio musiałam sobie zrobić przerwę w hafcie z DMC i wróciłam do porzuconego wzoru na kartkę.
Łabędzie z sercem były dobrym wyborem na kartkę ślubną. Delikatne kolory, kwadratowa ramka i kilka wolnych popołudniowych godzin sprawiły, że wyszywanie tej pracy było przyjemnością.
Wiem, że wiele osób tak ma, że w pewnym momencie chce się odpocząć od większego haftu. I tak właśnie i ja miałam, dlatego kartka jako mały format wydawał mi się najlepszym rozwiązaniem.

Korzystając z ostatnich promieni zachodzącego coraz wcześniej słońca, zrobiłam kilka zdjęć. Nie chciałam czekać do niedzieli, aby zrobić ostrzejsze zdjęcia, bo już mam sporo planów na weekend.

Na koniec zapraszam do obejrzenia zdjęć i pozdrawiam serdecznie 💗



 


 


  
Wzór: Internet
Kanwa: biała aida 14ct
Muliny: DMC, Ariadna

2 komentarze: