piątek, 28 sierpnia 2020

Nadchodzi jesień

 Wielkimi krokami zbliża się jesień. Wieczory są już chłodne i wracając z pracy muszę opatulać się już swetrem. I jakoś szybko robi się ciemno. Tej ciemności to chyba najbardziej nie lubię w jesieni. Mimozy, a właściwie nawłocie pospolite już kwitną i nie obejrzymy się jak liście zabarwią się kolorami żółci i pomarańczu. Chciałabym, żeby ta jesień byłą właśnie taka kolorowa.

Z jesienią jest jeszcze związana jedna rzecz, którą uwielbiam, a mianowicie grzybobranie. Te brązowe łepki wyłaniające się z zielonego mchu działają na mnie bardzo kojąco.

Dlatego w myślą o nadchodzącej jesieni i grzybobraniu wyhaftowałam mały obrazek.

W przyszłości będzie zdobił worek na grzyby.

W tej chwili prezentuje się tak:

 


 





14 komentarzy:

  1. Super haft z grzybkami , ja tez kocham chodzic na grzyby. Zawsze jak jestem w Polsce w okresie jesiennym to nie moze obyc sie bez wizyty w lesie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Hafcik jest uroczy, ale Agatko ja myślę jeszcze pocieszyć się latem ;). Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I od razu będzie wiadomo, co się w woreczku kryje. Podoba mi się takie użytkowe wykorzystanie hafciorków.
    Przyjemne z pożytecznym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne grzybki wśród tych jesiennych liści :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny haft! Też lubię grzybobranie, to wspaniały czas spędzony blisko natury. Aż miło będzie z takim pięknym woreczkiem spacerować :) Grzybki same będą wpadać! A odnośnie jesieni to ja uwielbiam! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesień ta słoneczna i ciepła jest piękna, tej deszczowej i pochmurnej nie lubię. Grzybusiowy hafcik śliczny, idealnie na woreczek z grzybkami!
    Pozdrowienia słoneczne zasyłam i oby jak najwięcej tego słonka jeszcze było:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Grzybowy hafcik jest cudowny, z taką ozdobą każde zbieranie grzybów będzie czystą przyjemnością. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię jesień, ale taką ciepłą, słoneczną...Śliczny hafcik

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne grzybki - mam do nich słabość bo gdy stawiałam pierwsze kroki w hafcie to właśnie taką serię grzybkową wykonałam. U mnie piękna słoneczna jesień jeszcze można kąpać się w morzu ale kwiatnące wrzosowiska również zapraszają do spacerów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Woreczek z tym haftem będzie prezentował się pięknie i pachniał suszonymi grzybkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam chodzić na grzyby. To wielka frajda, niezależnie od wieku😉 Śliczny hafcik!🍄❤

    OdpowiedzUsuń