piątek, 31 lipca 2020

Wakacyjny haft

Korzystając z wolnego czasu zabrałam się za zestaw, który otrzymałam w prezencie od Kasi z bloga "Krzyżykowe szaleństwo" . Już dawno podobał mi się ten wzór, ale ciągle brakowało mi czasu. Teraz, korzystając z urlopu, skończyłam haft z angielską budką pocztową i zajęłam się nowym projektem. Na Inastagramie pokazywałam Wam moje pierwsze krzyżyki w tych hafcie, teraz pozostał mi tylko kapelusz. Ale wszystko co dobre, szybko się kończy. Za chwilę trzeba będzie wrócić do pracy i czas wolny skurczy się... Ale pozostańmy jeszcze przez chwilę na wsi, wśród zieleni i śpiewu ptaków z dala od koranowirusa i tłumów ludzi.

Haft prezentuj się dzisiaj tak:




W tym roku hortensje bukietowe późno zakwitły, ale jak pięknie:



A na polach już żniwa :)


Mam nadzieję, że jesteście zdrowi i miło spędzacie czas.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do obejrzenia starszych postów, tu zobaczycie jak przebiegły moje ubiegłoroczne wakacje ;-)  < kliknijtu>💗

5 komentarzy:

  1. Uroczo wygląda ten kociak:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się śliczny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie śliczny obrazek 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Kociak przesłodki wskoczył na Twój tamborek, śliczny haft się zapowiada:)
    Miłego odpoczynku w tej sielskiej scenerii Ci życzę:)))

    OdpowiedzUsuń