piątek, 10 lipca 2020

Angielska poczta - krok od finału

Witajcie,
dawno mnie tu nie było, a to za sprawą wielu obowiązków. Pocieszam się, że wkrótce będę mogła odpocząć na urlopie, ale póki co trzeba "brać byka za rogi".
Dlatego też nie miałam zbyt dużo czasu na haft, ale już wracam z nowym zapałem i zapasem mulin, które w trakcie pracy się skończyły.
Zakwitł też niebieski storczyk, którego dzisiaj chciałam Wam pokazać.
Ale zacznijmy od angielskiej poczty.

Było tak:



Jest teraz:

 



 Ostatnio jak pokazywałam storczyka wyglądał tak:




Dzisiaj:


Po niebieskim kolorze ani śladu. Drugi kwiat, który otworzył się z tyłu tez jest cały biały.
Ale i tak bardzo mi się podoba i cieszy oko. Chociaż przyznam, że byłam bardzo ciekawa czy chociaż trochę będzie błękitny, a Wy jak obstawialiście? Dajcie proszę znać w komentarzach.

Pozdrawiam serdecznie 💗

10 komentarzy:

  1. hahaha ja wiedziałam że nie będzie niebieski, bo oni podkolorowują te kwiaty... no ale i tak ładny! jak byśmy chciały w sumie coś niebieskiego, to wiele w przyrodzie mamy naturalnie niebieskich kwiatków :) np. niezapominajki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny storczyk, białe moim zdaniem są najlepsze. Podobno można coś kupić żeby je podkolorować, czymś podlewać, ale nigdy bardziej się tym nie zainteresowałam. Tak blisko końca haftu, super, pewnie lada dzień będzie cały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Angielski wzorek już tuż, tuż i będzie skończony. Fajna jest ta angielska seria. Co do storczyka to są one podlewane wodą z barwnikiem spożywczym. Tak samo można zabarwić np białe goździki.Jak przetniesz łodyżkę na pół i wsadzisz do dwóch osobnych naczyń z różnymi barwnikami to wyjdzie dwu kolorowy. spróbuj poeksperymentować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze drugie kwitnienie jest białe. Musiałbyś podlewać wodą z barwnikiem, to wtedy jest szansa, że będzie niebieski czy zielony 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny jest ten haft,który jeszcze przede mną:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam storczyki, ale niestety nie mam do nich ręki :( A w hafcie praktycznie ostatnia prosta. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie białe storczyki podobają się najbardziej, takie delikatne i niewinne 😉🌺
    Jeszcze chwilka i już będzie gotowy haft, brawo Ty😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszło przepięknie! Wybacz jeśli wykażę się niewiedzą, ale czy te wzory bierzesz z głowy, czy to jakiś gotowy szablon?

    Chciałabym zaprosić na mój nowy blog, dopiero zaczynam, więc każda opinia jest dla mnie ważna: http://czytanko.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Część moich storczyków teraz odpoczywa po kwitnieniu za to puściły po nowym liściu. Mam białe, białe z różem, żółte nakrapiane. Niebieskie są piękne ale u nas drogie.

    OdpowiedzUsuń