piątek, 1 maja 2020

Angielska poczta (2)

W ostatnim tygodniu doszłam do czerwonych elementów w angielskiej skrzynce pocztowej. Z daleka wygląda jakbym wyszywała dwoma odcieniami czerwieni, a tak na prawdę było ich chyba z pięć. Nie obyło się bez prucia w miejscu gdzie jedna strona wzoru przechodzi w drugą. Za pierwszym razem źle wyliczyłam kratki więc trzeba było to naprawić.
Mam nadzieję, że teraz już pójdzie lepiej i w przyszłym tygodniu zakończę drugą stronę wzoru. 

A za oknem wreszcie długo wyczekiwany deszcz i wszystko się zieleni. Zrobiło się wreszcie przyjemnie ciepło.
Za chwilę będę już przesadzała moje pelargonie do skrzynek.
Nie zrobiłam im teraz zdjęć, może następnym razem uda mi się je Wam pokazać.
Pierwszy raz wysiałam pelargonie z nasion. Zwykle kupowałam je u ogrodnika, albo sadzonki od koleżanek. A Wy sadzicie kwiaty na swoich balkonach?



W zeszłym tygodniu skrzynka wyglądała tak:



A w tym tygodniu przybyło tyle krzyżyków:







Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze ☺
Pozdrawiam serdecznie i życzę mile spędzonej Majówki  💖

10 komentarzy:

  1. efekt będzie rewelka. ta czerwień do tych szarości - miodzio.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, sporo przybyło. Najgorsze są pomyłki, nie lubię prucia. Ale czasami się zdarzają niestety.

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie kolejny świetny obrazek :) A pomyłki to chyba nieodłączny element haftowania (przynajmniej u mnie) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, piękny hafcik będzie! Ja w tym roku też postanowiłam obsadzić balkon kwiatami. Pelargonie i inne kupiłam u ogrodnika.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię prucia... A kwiatki mam na tarasie, głównie petunie. Kupuję takie mizerne sadzoneczki w marketach, a potem się okazuje, że mam w skrzynkach kaskady kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie te angielskie motywy, a Twój haft wyglada coraz piękniej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Można się było domyślić, że tych odcieni czerwonego jest sporo,bo haft wygląda jak dobrej jakości fotografia.

    OdpowiedzUsuń
  8. o, majówka posłuży haftowi :) to czerwień na miarę odcienia Mazdy :D w dużych haftach niby nie widać postępów, ale wierzę że się napracowałaś, bo też się z dużymi haftami czasem mierzyłam... powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko zapowiada się cudny angielski obrazek😊 Piękny haft,kibicuje bardzo i czekam na efekt końcowy!
    Serdeczności ślę 😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wyszywam całą serię dla syna i już mam dwa wyszyte obrazki i teraz przede mną kolejne dwa tzn budka telefoniczna i skrzynka pocztowa:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń