piątek, 8 maja 2020

Postępy w angielskim hafcie

Jak co tydzień pokazuję postępy w hafcie z angielską skrzynką pocztową.
W tym tygodniu zabrałam się za górną część skrzynki. Teraz pozostaje mi wyszyć tło i kolejna kartka wzoru będzie za mną.
Czy Wy też tak macie, że w słoneczne dni lepiej się Wam wyszywa? Ciesze się, że w końcu popadał deszcz, ale jakoś nie nastroił mnie do wyszywania, dlatego tylko tyle powstało.
Myślałam, ze to już tak stary wzór, że nikt go już nie wyszywa. A tu miłe zaskoczenie Jadwiga z bloga Robótkowo napisała, że też wyszywa i to całą serię! Jak miło :) Pozdrawiam Cię Jadziu :)

A teraz czas na pokazanie postępów.

Przenieśmy się na chwilę do Londynu

 






Wzór: DMC
Kanwa: biała aida 14 ct
Muliny: DMC

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione tu słowo 💗

10 komentarzy:

  1. Nie posądzaj aby mnie o złośliwość, ale tak mi się skojarzyło z pocztowymi wyborami.
    W razie czego jeśli będziesz przeciwko takiemu sposobowi głosowania, to masz gdzie wrzucić swój głos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, w takim razie muszę przyspieszyć haftowanie, bo dno skrzynki jeszcze nie gotowe i jeszcze list wypadnie.... ;-)

      Usuń
  2. Śliczne a jak skończysz dopiero bedzie piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bude to krásna výšivka. Mám rada anglické poštové schránky a autobusy :-)
    Pekný víkend,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. szybciutko Ci idzie, ja też wolę słoneczne dni na haft :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię obrazki w takim klimacie kolorystycznym. Mam w planach taką serię z autem 🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się zgadzam, że przy słoneczku jakoś tak lepiej się xxx stawia :) Skrzynka prezentuje się z każdą odsłoną coraz lepiej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt tego haftu widać w całej serii - jest prześliczny:).Dziękuję za pozdrowienia i wzajemnie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. O jaka piękna czerwień :) Ja wolę dni deszczowe na haft :)

    OdpowiedzUsuń