piątek, 15 maja 2020

W odcieniach szarości

W tym tygodniu czas, który mogłabym poświęcić na haft bardzo się skurczył. Oprócz pracy zawodowej doszedł mi kurs internetowy i w zasadzie udało mi się wyszyć szare tło.
Ale dzięki temu jestem już na półmetku.
Mam nadzieję, że w weekend uda mi się przysiąść i trochę nadgonić pracy. Planuje też wyjście na miły spacer i pieczenie pszennych bułeczek. Tak więc zapowiada się miły czas czego i Wam życzę.

A teraz czas na postępy w hafcie z angielską budką telefoniczną.

Było tak:


Jest teraz:


Pozdrawiam serdecznie 💗

10 komentarzy:

  1. Jesteś bardzo cierpliwa a Twój obrazek nabiera coraz ciekawszych kształtów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krása, len tak ďalej :-)
    Pekný víkend,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. To będzie wspaniały obrazek. Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszywania tła jest trochę nudne, ale całość wynagrodzi monotonię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda super, jeszcze troszkę i będzie cały, trzymam kciuki...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze trochę i będzie całe, życze szybkiego ukończenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wytrwałości ci nie brakuje w tworzeniu, cudeńka. Wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  8. no proszę, ślicznie :) miłego spacerku, teraz najlepsza pora na spacery bo natura wokoło najpiękniejsza!

    OdpowiedzUsuń