piątek, 24 kwietnia 2020

Angielska poczta

Kolejny tydzień dobiega końca. Przyszedł czas na pokazanie postępów w hafcie z angielską skrzynką pocztową.

Doszłam do czerwonych elementów haftu i miałam z nimi sporo kłopotów. Dwa razy prułam, a chyba nikt tego nie lubi.

Na razie haftuję pierwsza stronę wzoru z czterech, mam nadzieję, że w miarę szybko uda mi się go skończyć. Jak na razie jestem zadowolona z tempa przybywania krzyżyków.

Dziękuję za miłe przyjęcie peoni. Bardzo polecam ten wzór do wyhaftowania, przyjemnie się go haftuje i nie ma większych utrudnień. Podoba mi się jeszcze kilka wzorów z tej zielnikowej serii i jeszcze zastanawiam się czy się nie skusić.... Ale na razie pozostaję przy skrzyneczce. Nie lubię zaczynać nowego haftu, gdy stary jeszcze nie jest skończony.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć:

Było tak:

A dzisiaj:


Pozdrawiam serdecznie 💗

7 komentarzy:

  1. Ta czerwień fajnie się wybija, fajnie to będzie wygladać:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna jest ta brytyjska seria szarości z kontrastującymi elementami czerwieni, ciekawa jestem tej skrzynki pocztowej, czekam na dalsze odsłony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie, a piwonie są ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię zestawienie szarego z czerwienią, zatem już mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bude to krásna výšivka, milujem Londýn :-)
    Pozdravujem a prajem pekný víkend,
    A.

    OdpowiedzUsuń