piątek, 17 kwietnia 2020

Powrót do Londynu

W zasadzie tytuł powinien brzmieć - powrót do brytyjskich klimatów.
Dawno temu <kliknij tu>  wyszywałam dwa wzory DMC. Wiszą one na ścianie i tak ostatnio pomyślałam o powrocie do tamtej tematyki.  W całej serii są 4 obrazki. Obecnie pracuję nad trzecim i muszę przyznać, że bardzo mnie on wciągnął. Chciałam go już pokazać Wam wcześniej, ale ciągle coś odciągało mnie od komputera... Dzisiaj udało mi się zrobić kilka zdjęć i odkurzyć stare obrazki.

Ciekawa jestem czy już domyślacie się co to będzie 😊

A teraz na chwilę zabieram Was do Londynu :



 Czy słyszycie już szum tych ulic i czujecie zapach kwitnącego migdałka?

Zaraz wsiądziemy do czerwonego autobusu, aby z jego górnego piętra oglądać miasto i jego zabytki:

 


A później zadzwonimy do Polski z budki telefonicznej na rogu ulicy:






Co jeszcze zrobimy? Zdradzi to kolejny z haftów 😃


Ciąg dalszy w kolejnej odsłonie....

Dane techniczne
Wzór: DMC
Muliny: DMC
Kanwa: Biała aida 14 ct

Na koniec chciałabym podziękować Wam za wszystkie życzenia.
Szczególnie ciepłe pozdrowienia wysyłam Meni z bloga " Mój robótkowy relaks" która przysłała tą oto piękną kartkę:

Co za radość była gdy otwierałam skrzynkę i zaglądałam do koperty :-)
Dziękuję 💗

4 komentarze:

  1. Teraz będziemy podziwiać Tower Bridge :) Fajnie że u Ciebie Big Ben odkryty :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te Twoje Londyny. Cieszę się ,że karteczka dotarła i tyle radości sprawiła :). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tematyczne obrazki stworzą spójną całość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko jeszcze nigdy nie byłam w Londynie, ale Twoje piękne hafty przeniosły mnie do tego miejsca z wielką radością:) Z niecierpliwością czekam na wszystkie obrazki, to będzie cudny kwartet!
    Pozdrawiam wiosennie i zdrówka życzę :)))

    OdpowiedzUsuń