wtorek, 7 kwietnia 2020

Wielkanocne kartki - koszyczek i inne

Ta Wielkanoc będzie zupełnie inna. Nie wysłałam w tym roku ani jednej kartki świątecznej. Koleżanki mąż jest listonoszem i jak opowiedziała, jak są narażeni i słabo zabezpieczeni przed wirusem, to stwierdziłam że nie. Nie chcę przyczynić się do czyjejś krzywdy i mam nadzieję, że wybaczycie mi i w trosce o wspólne dobro złożymy sobie życzenia przez internet. Wiem, że to nie to samo co kartka czy spotkanie na żywo. Ale tym bardziej wierzę, że później docenimy rzeczy, na które kiedyś nie zwracaliśmy uwagi.

Tak jak pisałam wcześniej nie mogłam znaleźć wzorów, które chciałabym wyhaftować na Wielkanoc. Uratowało mnie "Igłą Malowane", z którego powstały kartki pokazane w poprzednich postach. Myślę, że w przyszłym roku też do nich wrócę. Widzę, że i Wam się spodobały :)

 

Zacznę od zająca, wzór dobrze znany i bardzo lubiany. 
Kartka w wersji "gładkiej".



A tego kurczaczka haftowałam ze zdjęcia, ale już nie pamiętam z jakiej strony.



Koszyczek z pisankami pochodzi z jednej z polskich gazetek.



I na koniec zajączek w kratkę, który pokazywałam wcześniej.


Dziękuję za odwiedziny i przemiłe komentarze.
Uważajcie na siebie i nie wychodźcie bez potrzeby. Dbajmy o swoje i innych bezpieczeństwo. Wierzę, że wkrótce będziemy mogli cieszyć się wiosną i spotkaniami z bliskimi.
Pozdrawiam serdecznie 💗

9 komentarzy:

  1. Piękności Agatko, jestem zachwycony. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne hafciki w sam raz na kartki. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki, a z haftów najbardziej spodobał mi się koszyczek z pisankami. Pozdrawiam Agatko.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko śliczne kartki zrobiłaś :).

    Najbardziej podoba mi się haft z kurczaczkiem :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten koszyczek pełen pisanek jest uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki. Wesołych świąt i zdrówka życzę :) Też myślę, że jeszcze chwila i będziemy żyć normalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki, Agatko!
    Zdrowych i spokojnych Świąt Ci życzę 🌷

    OdpowiedzUsuń
  8. Stunning cards!Love all of them!Happy Easter!

    OdpowiedzUsuń