niedziela, 19 kwietnia 2020

DFEA Botanique - Piwonia Finał

Dzisiaj zapraszam do obejrzenia ukończonej piwonii. Jej wyhaftowanie zajęło mi z przerwami dobre kilka miesięcy, ale było warto.

Bardzo cieszę się, że już ją skończyłam, bo mogę skupić się na nowym projekcie.

Cała zielnikowa seria podoba mi się, ale na razie pozostanę przy tych dwóch wzorach (hortensji i piwonii). Mam nadzieję, że wkrótce będę mogła ja przekazać plastykom do oprawy, a na razie haft czeka w szufladzie. Korzystam, że nie wracam wykończona z pracy i siadam do haftu. Chociaż muszę przyznać, że mam też chwile słabości i dobija mnie obecna sytuacja. Tym bardziej, że moja praca zawodowa związana jest z tematem... Jedyne co mogę to powtórzyć za mądrymi głowami - zostańcie w domu.

A teraz koniec smutków, czas na coś miłego dla oka :)









Wzór: DFEA Botanique
Kanwa: biała aida 14ct
Muliny: DMC

Na koniec chciałabym podziękować za odwiedziny i wszystkie komentarze.
 Poprawiłam poprzedni londyński post, zauważyłam,że nie wyświetlały się zdjęcia. Jeśli nie widzieliście jeszcze mojej nowej pracy to zapraszam do poprzedniego postu.
Trzymajcie się ciepło, pozdrawiam serdecznie 💗

19 komentarzy:

  1. Nádherná, krásna výšivka!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko jaka ta piwonia jest piękna, istne cudo.
    ile to pracy przy takim hafcie, super. Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kwiat ci wyszedł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny haft, oj był wart tych kilku miesięcy pracy:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny haft,tyle pracy ! Dobrze, że haft skończyłaś bo prezentuje się bosko:))) Piwonie to takie "stare" kwiaty już prawie zapomniane, o powalającym zapachu!
    Pozdrowionka słoneczne:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny, jak wszystkie zielnikowe wzory. Pięknie wyszyty. Może jednak skusisz się na jeszcze jeden wzór? :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna piwonia, bardzo mi się podobają wszystkie wzory z serii Botanique :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo! Teraz już tylko rama i na ścianę cieszyć oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że na razie nie planujesz kolejnego zielnika, bo ten właśnie skończony jest cudowny. Może jak odpoczniesz, to nabierzesz ochoty na kolejny ;)
    Ja czuję się zainspirowana. Już zaczęłam swoją piwonię i mam nadzieję, że będzie jej szybko przybywać.
    Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny haft! Uwielbiam hafty z tej serii. Mam w planach zrobić niektóre. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, iloma nitkami haftujesz? Szkoda że nie ma wzorów z tej serii i innych tej autorki w polskiej wersji językowej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym wzorze haftowałam głównie 2 nitkami, w niektórych miejscach jedną :)

      Usuń
  12. Rewelacja :) u mnie 2 haftem z tej serii jest ciemiernik....

    OdpowiedzUsuń