niedziela, 22 grudnia 2019

Wymianka karteczkowa Boże Narodzenie 2019

Jak co roku Kasia z bloga Krzyżykowe szaleństwo zorganizowała wymiane kartek na Boże Narodzenie.


Na tę okazję przygotowałam kartkę haftowaną na granatowej kanwie. Już kiedyś wyszywałam ten wzór i bardzo podoba mi się cała ta seria. Wcześniej na moim blogu widzieliście śnieżynkę z tej kolekcji (klik tu).

Wzór pochodzi z pierwszego numeru gazety "Twórcze inspiracje". W serii są dwa wzory ze śnieżynkami, jedna z choinką i jedna z kościółkiem. Ten ostatni właśnie powędrował na wymiankową kartkę. Mam nadzieję, że spodoba się Obdarowanej :)

Moją parą w wymiance była Marta prowadząca bloga "Nitką i igłą malowane" .

Kartka dla Marty:



Wzór: Twórcze inspiracje Nr. 1 /2012 
Kanwa: granatowa aida 14ct
Muliny: Ariadna

W ramach wymiany dostałam taką przepiękną kocią kartkę od Marioli z Krzyżykowego szału 

Mariolu bardzo Ci dziękuję za życzenia i przepiękną kartkę. Uwielbiam i koty i pyszną herbatę i sprawiłaś mi ogromna radość. Dziękuję :-)

A oto kartki z życzeniami, która przywędrowały do mnie:

  Pewnie domyślacie się, kto takie bombeczki tworzył w tym roku - tak to Kasia prowadząca bloga "Krzyżykowe szaleństwo"
Kasiu dziękuję Ci za pamięć i życzenia :)

Kolejna od Meni ( Mój robótkowy relaks) z uroczą myszką


Granatowa, skrząca się i przypominająca jak wygląda mróz od Magdy z Nitek Ariadny


Bardzo dziękuję za pamięć, życzenia i piękne kartki, które jak co roku zdobią regał. Muszę się przyznać, że wszystkie kartki przechowuję i w ciągu roku jeszcze podziwiam 💗

2 komentarze:

  1. Piękna wymianka, piękne kartki :). Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna wymianka, wszystkie kartki są super.:) Ale show skradła
    filiżanka, jest bombowa.:) Życzę ci świąt prawdziwie świątecznych, ciepłych w sercu, zimowych na zewnątrz, jaśniejących pierwszą gwiazdką.

    OdpowiedzUsuń