czwartek, 12 grudnia 2019

Bożonarodzeniowe kartki z mikołajem

Dzisiaj chciałabym pokazać kartki z mikołajami, ale na chwilę powrócę do poprzedniego postu. Za Waszą radą dodałam napis na dole. Zmniejszyłam go w porównaniu z tymi, które zobaczycie na dzisiejszych kartkach. Nie zdążyłam jej już sfotografować, bo poleciała w świat.
Muszę przyznać, że ceny znaczków pocztowych w tym roku poszły w górę. Ale i tak uwielbiam wysyłać i dostawać życzenia właśnie w takiej postaci.

Przeglądając zapas gazetek znalazłam dwa ciekawe wzory z Mikołajem. Jeden już wcześniej wyszywałam, a drugi spodobał mi się z gwieździstym tłem.


Do pierwszej kartki wybrałam papier z mieniącym się wzorem.

 

 




Na drugiej kartce są złote śnieżynki.

Na koniec kilka zdjęć z warszawskich iluminacji. Było mnóstwo ludzi, ale też radości. Wszędzie było słychać kolędy, a pod pomnikiem Mikołaja Kopernika śpiewał chór.
Najbardziej podoba mi się w tym roku choinka, zobaczcie sami 😀







10 komentarzy:

  1. Kartki cudne A choinka przepiękna ☺. Może w styczniu pooglądam ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne karteczki. Świetne tła dopasowałaś.:)Raz byłam w Warszawie 6 grudnia i miałam okazję podziwiać iluminacje: dla mnie trochę było tego za dużo.;) Ale te które pokazujesz, piękne.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje karteczki mają wiele uroki. Iście świątecznie się u Ciebie zrobiło. Dziekuję za karteczkę i życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bardzo lubię wysyłać tradycyjne kartki z życzeniami :) Pięknie się mienią światełka u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne hafty, pięknie dobrałaś do nich tła. Też lubię tradycyjnie wysyłane kartki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje karteczki świąteczne są urocze a iluminacje świetlne śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczki są cudowne, wyglądają wspaniale! Pozdrawiam świątecznie! :)

    OdpowiedzUsuń