piątek, 6 grudnia 2019

Delikatna świąteczka kartka

Dziękuję za przemiłe komentarze pod poprzednim postem. Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną porcją świątecznych kartek. Wzór z pewnością dobrze znany, ale tak przeze mnie lubiany, że i w tym roku zagościł na moich kartkach.
Zrobiłam dwie identyczne kartki, ale pokaże tylko jedną z nich. Wykorzystałam papier z motywem ostrokrzewu. Chyba zrezygnuje z napisu, bo nie mam pomysłu gdzie go umieścić, aby nie zburzyć proporcji kartki.


Czy Wy też nie możecie się doczekać pierwszego śniegu? A może już u Was padał?
W Warszawie ruszyły przygotowania do świątecznej iluminacji. Oficjalne "otwarcie" będzie w sobotę 7 grudnia - już nie mogę się doczekać 😀 może uda mi się zrobić kilka zdjęć, żeby Wam pokazać. A teraz żegnam się i zabieram za haftowanie kolejnych świątecznych motywów.



Wzór: Kram z robótkami Dodatek Święta Bożego Narodzenia
Kanwa: biała aida 14 ct
Muliny: Ariadna

Pozdrawiam serdecznie 💗


8 komentarzy:

  1. Super karteczka :). Sprawi radość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna kartka wyszła :) Napis mógł być na górze lub na dole, myślę że było by ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza kartka. Też widzę napis na górze lub na dole.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o śnieg to był już w Katowicach. Trochę biało było. A kartka fajna, umieściłabym jednak napis na górze albo na dole.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna kartka. Mój synek z niecierpliwością czeka na śnieg i często pyta mnie czy też czekam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna karteczka, balwanek pieknie sie prezentuje! Chetnie zerkne na iluminacje warszawskie, bo tesknie za nimi, co roku przechadzalam sie od Placu Zamkowego do Ronda z palma spacerkiem :)

    OdpowiedzUsuń