piątek, 29 listopada 2019

Świąteczna gwiazdka

Czy ktoś z Was pamięta jeszcze pierwszy numer gazetki "Twórcze inspiracje"?
To właśnie z nich pochodzi wzór dzisiejszej kartki bożonarodzeniowej. Tak bardzo mi się podoba, że wyszyłam go kolejny raz. Gazetka już nie jest wydawana, ale piękne wzory pozostały. W serii są 4 hafty, wszystkie haftowane na kolorowej kanwie.
Ja wybrałam granatową kanwę i muliny Ariadny.
A kartka prezentuje się tak:

 

Mam nadzieję, że kolorowymi światełkami i moimi kartkami trochę wprowadzę Was w atmosferę Świąt Bożego Narodzenia 😀


 Wzór: Twórcze inspiracje Nr. 1 /2012 (!! jak ten czas leci!!)
Kanwa: granatowa aida 14ct
Muliny: Ariadna

Pozdrawiam serdecznie 💗


6 komentarzy:

  1. Takie "grzeczne"wzory pozwalają stworzyć elegancką kartkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja go zrobiłam na czarnej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzór rzeczywiście jest piękny, na ciemnej kanwie wygląda super.
    Widać już święta tutaj u Ciebie na blogu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń