niedziela, 3 grudnia 2017

Sal "Cookie time" 2/9

Długo mnie tu nie było, ale czasem tak jest, że czas pędzi jak szalony, a jak wracam z pracy to już ciemno i nie mam szans na zrobienie dobrych zdjęć. Dlatego korzystając z weekendu dokończyłam już drugi obrazek z ciasteczkowego salu. Sporo tu było nowych kolorów i elementów, które wymagały poświęcenia im trochę więcej czasu.
Bohaterem dzisiejszej odsłony będzie imbryk z motywem różanym. Przynajmniej tak mi się wydaje, że to te kwiaty. Jak to w życiu bywa, nie obyło się bez niespodzianek. Skończyła mi się biała nitka i na chwilę musiałam przerwać haftowanie.

Przygotujcie sobie coś ciepłego do picia i zapraszam do oglądania, komentowania :)







Wzór: SODA
Muliny: DMC
Materiał: kremowa aida DMC 14 ct
 
Na zdjęciu jeden z moich kwitnących storczyków, jeśli chciałybyście, żebym przygotowała o nich post to dajcie znać.
Dziękuję za odwiedziny i życzę udanego tygodnia 💗

15 komentarzy:

  1. Pięknie Ci wychodzą te hafty!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny haft, dzbanuszek cudny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny imbryczek i super zdjęcia! Ja z przyjemnością poczytam o Twoich storczykach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny. Gratuluję tak szybkiego ukończenia drugiego motywu. Ja mam zaledwie kilka krzyżyków ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Droga Agato, to bardzo miłe!
    Życzę Wam pięknych przedświątecznych dni!

    OdpowiedzUsuń
  6. Krásna výšivka, milý motív!
    Pekný advent,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  7. hehe:) Fajnie, że nie jestem sama:) Też cierpiałam na brak białej muliny przy tym elemencie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny hafcik!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny imbryczek :) heh u mnie tak samo skończyła się biała mulina przy tym hafcie :D

    OdpowiedzUsuń