niedziela, 7 listopada 2021

Róże w wazonie (1)

 Za oknem typowo jesienna pogoda, pada deszcz i jedyne na co mam ochotę to spać. Ale przede mną leży piękny obraz do wyhaftowania. Dostałam go kilka lat temu na urodziny. I tak sobie czekał na swój czas.

Postanowiłam się za niego zabrać, muszę przyznać że jest nie co trudniejszy niż moje poprzednie prace.

Na razie pracuję nad górą wzoru:


Aby uprzyjemnić sobie to niedzielne, deszczowe popołudnie zapalam świecę zapachową i robię herbatę z cytryną. A jak Wy umilacie sobie te jesienne dni?


Pozdrawiam serdecznie 💖


4 komentarze:

  1. Zapowiada się piękny haft. U mnie na razie pogodnie. Wieczorkiem gdy haftuję zapalam sobie moją ulubioną cynamonową świecę i piję herbatkę z pigwy i truskawki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się zaczyna. Oby tak dalej. U nas w Niderlandach dziś było pochmurno i deszczowo. Idealnie na popołudnie z haftem i lampką winka ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. powiem szczerze że u mnie za oknem 30st i słońce, ale i tak chce mi się spać :D więc może to kwestia kalendarza wewnętrznego :) a róże będą piękne, te odcienie są bardzo intensywne, ślicznie się zapowiada!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że coś pięknego powstanie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń