czwartek, 1 lipca 2021

Metryczka finał

 Wreszcie mogę pokazać ukończoną miętową metryczkę dla chłopca.

Zaczęłam ją haftować z wielkim entuzjazmem i w ciągu kilku dni powstało bardzo dużo krzyżyków.


Później zabrakło mi wolnego czasu, bo to kurs, bo praca zawodowa i tak nagle prędkość spadła...

 


Następnie kradłam godzinę przed pracą na haftowanie i już prawie kończyłam...

Żeby dopiero w połowie tygodnia wykończyć zieloną ramką i oprawić.


Wzór: Coricamo

Kanwa: biała aida 14ct


Zdjęcia robiłam tuż przed burzą, która w końcu nas ominęła. A jak szłam do pracy to wróciło już słońce i upał :) U Was też taka pogodowa huśtawka?

 Jeszcze tylko jutro i sobotnia zmiana, a w niedzielę - mam nadzieję na relaks z haftem :)

Udanego weekendu, pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny 💗

9 komentarzy:

  1. I wyszła super metryczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna metryczka :)
    U nas też raz słońce, raz burza

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna metryczka😀
    Czasami trudno znaleźć czas dla haftu....

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna metryczka! A będą jeszcze jakieś napisy? Bardzo mi się też spodobało ucieleśnienie twojego entuzjazmu na pierwszym zdjęciu (maskotka jest boska!).;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fjna metryczka. Ciekawy i oryginalny wzor:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka niebanalna. Bardzo ciekawy wzór.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna praca! Takie metryczki to pamiątka na lata.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna! Bardzo podoba mi się to zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń