piątek, 25 czerwca 2021

Postępy w metryczce

 Metryczka dla chłopca powoli nabiera kształtów. Pozostał mi do wyhaftowania ostatni fragment czwartego kwadratu i obramowanie.

Mam nadzieję, że  w ten weekend uda mi się ją dokończyć i spędzić trochę czasu z rodziną.

Metryczka prezentuje się teraz tak:


Na koniec zapraszam Was do nowo otwartej pasmanterii internetowej:

https://rozowapasmanteria.pl

Prowadzi ją Joanna, jedna z naszych blogowych koleżanek :)


Dziękuję za odwiedziny i życzę udanego weekendu 💗



4 komentarze:

  1. Śliczny wzorek wybrałaś, jestem ciekawa efektu końcowego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam jeszcze tego wzorku. Fajnie , że wybrałas coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jaka to będzie ciekawa i oryginalna metryczka! Koszulka na klamerkach jest świetna.:)

    OdpowiedzUsuń