czwartek, 8 lipca 2021

Oto miś

 Właśnie przeszła burza nad miastem i teraz zza chmur wyłania się przepiękne słońce. Więc nie ma co odkładać na później, siadam do komputera, żeby pokazać mój nowy projekt. W moich ukochanych odcieniach sepii.

Z krzyżyków wyłania się uśmiechnięty miś ...


 Dziękuję za wszystkie komentarze pod postem z miętową metryczką. Tak Promyku będą jeszcze napisy, dlatego zostawiłam sporo miejsca :)

Cieszę się, że podoba się Wam wzór, jest taki trochę inny i ciekawy kolorystycznie.

Teraz muszę poszukać coś różowego, bo koleżance urodzi się dziewczynka ;-)

Na koniec chciałabym Was zaprosić do odwiedzenia strony mojej koleżanki Natalii , która haftuje na skórze. I wykonuje z niej różne rzeczy. Zapraszam:

https://www.facebook.com/profile.php?id=100012892775550

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie 💗

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam misie, jestem go bardzo ciekawa. Kolorów sepii nie lubię, ale hafty w tych kolorach są piękne. Dla mnie te kolory są nudne do wyszywania.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny misiaczek!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie piękny misio i pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miś wydaje się być bardzo zaciekawiony, co też go czeka po tej stronie.:) Czekam na całość.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny misiaczek się wyłania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No przecież misie są kochane :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, już widać, że to będzie fajny miś :).

    Poleciłaś mi Agatko Szlak Orlich Gniazd. Póki co byliśmy tylko na Zamku Ogrodzieniec ale mamy w planach całą trasę :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Miśki są fajnym wzorem na metryczkę.
    Dołóż miśkowi różową kokardkę.

    OdpowiedzUsuń