piątek, 26 marca 2021

Żółty kurczak

Cześć, powróciłam do wzoru, który haftowałam w zeszłym roku. To zestaw z Orchidei z kurczakiem i koszykiem. Wykorzystałam muliny z zestawu i tak powstała kolejna kartka wielkanocna.

Obiecałam, że pokażę pelargonie. Jak widzicie sadzonki są już spore i zaraz po świętach planuję przesadzić je do oddzielnych doniczek. Nie wszystkie nasionka wykiełkowały, ale i tak cieszę się z takiej ilości roślin. 

 
Do wykończeni kartki użyłam ostatniej już turkusowej tekturki.



Zestaw Orchidea


Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do obejrzeniach moich poprzednich postów z wielkanocnymi kartkami 💗

9 komentarzy:

  1. Przepiękny hafcik i świetnie pasuje do kartki. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka. Kwiatki pięknie rosną

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka, cudny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki kurczaczek. I tem na kartce i ten bardziej "na żywo" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo słodziutka karteczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna kartka z cudnym hafcikiem. Pelargonie ślicznie rosną. Ja również sieję z nasionek i pięknie kwitną całe lato:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny hafcik i śliczna kartka z nim wyszła.:)Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny hafcik Agatko, na karteczkę wielkanocną w sam raz😊
    Pozdrawiam wiosennie! 🌺

    OdpowiedzUsuń