sobota, 6 marca 2021

Pelargonie 2021 oraz kartka wielkanocna

 Witajcie po dłuższej przerwie.

Dzisiaj chciałabym pokazać co działo się u mnie w ostatnich dniach . Coraz bliżej wiosny więc najwyższy czas zasiać pelargonie. Wybrałam mój ulubiony kolor - łososiowy i na koniec marca wysiałam nasiona do wielodoniczki. Moja ma już kilka lat i pochodzi ze sklepu Tiger.

W tym roku w opakowaniu było więcej ziaren, jednak nie wszystkie wzeszły.

Czy chcielibyście zobaczyć jak rosną w kolejnych tygodniach?



Z okazji nadchodzących Świąt Wielkanocnych wyszyłam kartkę z zającem z pisankami.

Wzór pochodzi z Pinterestu natomiast wydaje mi się, że oryginalnie był w gazetce The World Of Cross Stitching...



Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione tu słowo. Pozdrawiam serdecznie 💗

3 komentarze:

  1. chętnie podpatrzę jak wzrastają pelargonie :)
    a hafcik uroczy!
    najlepszego raz jeszcze z okazji dnia kobiet :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziutka karteczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, nie miałam pojęcia, że można pelargonie siać i jeszcze coś z tego będzie. Czekam na cd. pelargoniowe.

    OdpowiedzUsuń