niedziela, 14 marca 2021

Niedziela radości i kartka z pisankami

 Dzisiaj już czwarta niedziela Wielkiego Postu. Święta Wielkanocne zbliżają się wielkimi krokami.

Mam nadzieję, że w tym roku będę mogła spędzić je w gronie rodzinnym czego i Wam życzę.

Dzisiaj chciałam pokazać moją ulubioną kartkę wyhaftowaną z okazji nadchodzących Świąt.

Pisanki i koszyczki najmilej kojarzą mi się z Wielkanocą. Uwielbiałam barwić jajka w cebulowych łupinkach, zbożu i buraku. A czy Wy kultywujecie tą tradycję czy święcicie białe jajka?


Kartka z pisankami:

 


 

 

 



Po zdjęciach widzę, że komputer zrobił mi psikusa z podpisem... ;)


IV Niedziela Wielkiego Postu – Radość

Czwarta Niedziela nazywana jest od pierwszego słowa antyfony na wejście Niedzielą Radości (laetare). Radowanie się w Wielkim Poście może wydawać się dziwne, a jednak Kościół w tę wyjątkową niedzielę do niej zachęca. Św. Paweł pisze: „Niegdyś byliście ciemnością, lecz teraz jesteście światłością w Panu: postępujcie jak dzieci światłości”. Na półmetku Wielkiego Postu mamy cieszyć się ze świadomości, że pokuta i umartwienie to tylko środki do celu, że prowadzą nas one ku oczyszczeniu.

(www.misyjne.pl)

 

Życzę Wam radosnej niedzieli i spokojnego tygodnia pracy, pozdrawiam 💗


5 komentarzy: