piątek, 19 marca 2021

Wielkanocna kartka w kratkę

 Kartka w kratkę tak jak i pogoda za oknem 😉

Dzisiaj tak krótko i na temat - pokażę kolejną kartkę z zającem. Wzór bardzo popularny i lubiany więc w ramach wyszywania powstały aż cztery takie kartki.

 



 
 


W czwartek zaszczepiłam się przeciwko Covid - 19. W nocy dostałam gorączki, ale dzisiaj już czuję się dobrze i zaraz uciekam do pracy. Teraz czuję się bezpieczniejsza, a za jakieś dwa tygodnie zrobię badanie na poziom przeciwciał. Czy warto się szczepić?  Moim zdaniem tak, ale to każdy sam musi podjąć decyzję.

Z tego wszystkiego zapomniałam zrobić aktualne zdjęcie pelargoniom - wybaczcie mi, postaram się je umieścić przy najbliższej okazji.


Pozdrawiam Was serdecznie i dbajcie o siebie 💗

9 komentarzy:

  1. Kartka w kratkę wygląda super!:)Co to za papier, jeśli mogę spytać? Ja miałam po szczepionce 24-godzinną "grypę", dobrze, że szczepienie było w sobotę. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promyku papier pochodzi z bloku "Christmas" firmy Craft sensations. Mam nadzieję, że czujesz się już lepiej, pozdrawiam serdecznie :*

      Usuń
  2. Krásna pohľadnica!!!
    Prajem pekný víkend,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna karteczka, wzorek znam też haftowałam, a tło super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna jest ta kartka. Bardzo mi się podobają kolory w tej kratce, a wzór taki popularny a ja chyba go nie widziałam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten wzorek jest szczególnie ładny. Do tego udana oprawa i wyszła niezwykła karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna karteczka, Agatko! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzór rzeczywiście fajny do haftowania :).

    Kartka i aranżacja zdjęcia super :).

    OdpowiedzUsuń