czwartek, 31 października 2019

Nowy katalog - Kokardka nr.27

Ostatnio listonosz przyniósł mi nowy katalog z produktami od Kokardki.
Już okładka zaczęła mnie kusić, spodobały mi się świąteczne wieńce z zimowymi obrazkami.
W środku jest sporo ciekawych wzorów, szczególnie na kartki bożonarodzeniowe. Już w zeszłych latach haftowałam kartki z pomalowaną tekturką w komplecie <kliknij tu>.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć. Przepraszam za ich jakoś, ale po pracy jest już ciemno i trudno złapać dobre światło...

Nie jest to post sponsorowany :)







Dziękuję za wszystkie komentarze, które pojawiły się pod ostatnim postem.
Przeglądają blogi widzę, że sporo osób zabrało się za wyszywanie latarni. Jest to piękny wzór i bardzo przyjemnie się go haftuje, polecam go i życzę miłego wyszywania wszystkim, którzy podjęli się tego zadania 💗

3 komentarze:

  1. Tam są piękne wzory, ale bardzo pracochlonne, poczekam na Twoje prace by je podziwiać, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Kokardki bardzo lubię ich wzory na ozdoby świąteczne, zrobiłam kilka bożonarodzeniowych i wielkanocnych na kanwie plastikowej dla rodziny i znajomych i są super, fajne i kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wzory na dekoracje świąteczne :) muszę zajrzeć na ich stronę.

    OdpowiedzUsuń