piątek, 25 października 2019

Ukończona latarnia morska w oprawie

Witajcie.
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam ukończony haft z latarnią morską.
Oprawiłam go w białą, klasyczną ramkę i chyba tak wygląda najlepiej. Bardzo podobają mi się w nim kolory oraz wakacyjny klimat.
Na razie szukam miejsca gdzie mógłby zawisnąć i cieszyć oko.

Obrazek haftowałam na aidzie 14 ct, ma wymiary około 20x40 cm. Ma 21 kolory mulin, które dobierałam ze swoich zasobów. Wybrałam biały kolor materiału, chociaż kusił mnie jasno-szary.





Wzór: Coricamo Latarnia morska
Materiał: aida 14 ct
Muliny: DMC, Ariadna
Biała ramka 30x40 Pepco

Inne hafty z tej serii:
 

Wzór do  haftu z latarnią można kupić tutaj <klik>

Dziękuję, że tu zaglądacie i za każde pozostawione słowo 😀
Pozdrawiam 💗

20 komentarzy:

  1. Haft piękny przywołuje letnie wspomnienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda ta butelka w ramce. Gratuluję ukończenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krásna a nezvyčajná výšivka!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny hafcik. Lekki, słoneczny, wakacyjny. Miło będzie podziwiać. Biała rameczka idealna!!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny hafcik! Mam słabość do haftów z latarniami - muszę wpisać ten na swoją listę do wyhaftowania :o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wakacyjny haft :)
    Przygotowałaś śliczną ozdobę i miło będzie na nią spojrzeć w zimowy dzień.
    Pozdrawiam serdecznie 😊🌺
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Super hafcik. Bardzo ładnie wygląda w tej oprawie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały haft. Oprawę dobrałaś idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne haft! Gratulacje z okazji ukończenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo oryginalny hafcik, pięknie wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny !!! Czy jest szansa na otrzymanie tego wzoru na e-mail?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak :) Proszę napisz do mnie haftyagaty1@gmail.com

      Usuń
  12. Bardzo ładnie Ci to wyszło. Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń