wtorek, 3 września 2019

Flamenco w Och-Teatr

Kolejny raz wybrałam się na plenerowy spektakl "Flamenco namiętnie" do Och- Teatr w Warszawie. Korzystając z ciepłego sierpniowego popołudnia postanowiłam zobaczyć kolejną propozycję Teatru i po raz kolejny się nie zawiodłam.
Będąc w Hiszpanii miałam przyjemność uczestniczyć w takim pokazie i byłam pod dużym wrażeniem, dlatego ciekawa byłam jak to będzie wyglądać w Polsce.
Było warto, śpiew, muzyka, taniec, kostiumy i atmosfera pozwoliły oderwać się od szarej rzeczywistości i wrócić myślami do pięknej, słonecznej Hiszpanii. 

Pokaz miał miejsce przy Och-Teatrze przy ul. Grójeckiej 65, ale nawet gwar ulicy nie zakłócił cudownej atmosfery. Pomimo gorąca artyści świetnie sobie poradzili, a publiczność była zachwycona.

Link do opisu spektaklu wklejam tutaj.

Andrzej Lewocki – gitara

Marek Fedor – instrumenty perkusyjne

Anna Iberszer – taniec flamenco




Magda Navarrete – śpiew

Spektakl trwał godzinę,a tańcząca Anna Iberszer co chwilę zmieniała suknie na piękniejsze.

Jeśli będziecie w Warszawie i chcielibyście zobaczyć taki pokaz to serdecznie Wam polecam. 

3 komentarze:

  1. Spektakl musiał być fantastyczny, super ujęcia! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiało być energetycznie! Szkoda,że nie było mnie tam, bo "Och teatr" mam dość blisko..

    OdpowiedzUsuń
  3. Wowww!!!Tylko pozazdrościć takiej możliwości!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń