czwartek, 15 sierpnia 2019

DFEA Botanique - Piwonia (1)

Jednak piwonia zwyciężyła. Miałam haftować zimowego ptaka, ale tak bardzo "wciągnęła" mnie seria zielnikowa, że zdecydowałam się w końcu na ten kwiat.
Wzór zaprojektowała Veronique Enginger, której projekty bardzo lubię. Haftuję mulinami DMC na białej kanwie 14ct.
Zaczęłam od lewego górnego rogu wzoru. Chciałabym tym razem trochę szybciej wyhaftować tą pracę, więc będę dzieliła swój czas między pracą zawodową i innymi obowiązkami.

Jak zaraz zobaczycie bardzo ochoczo zabrałam się za piwonię i już coś widać ;-)



Na koniec - Kasi z Krzyżykowego Szaleństwa organizuje Sal z ciekawym hafciarskim wzorem. Bardzo mnie on kusi, może komuś z Was się spodoba i zapisze się do zabawy :-)

13 komentarzy:

  1. Bo też ta seria jest obłędna! Trzymam kciuki za szybkie ukończenie haftu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś czuję, że piwonia będzie cudowna Agatko, trzymam kciuki! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie przepiękny haft:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też się ta seria podoba, ale jak to zwykle u mnie musi poczekać w dłuuuuuugiej kolejce ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia, ja też uwielbiam tę serię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Seria zielnikowa ma w sobie to'coś',więc Twojemu wyborowi się nie dziwię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też kocham serię zielnikową chociaż mam tylko jeden haft z hortensją.

    OdpowiedzUsuń
  8. oooo tak kiedyś było to moje marzenie wyszyć ten piękny zielnik. Nic nie wyszło i w najbliższym czasie nie wyjdzie, więc będę mocno kibicować Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Także mam ochotę na kilka haftów z tego zielnika, ale jakoś nigdy zabrać się za nie nie mogę, jestem ciekawa dalszych postępów.

    OdpowiedzUsuń