piątek, 2 sierpnia 2019

DFEA Botanique - Hortensja w oprawie

Witajcie,
właśnie odebrałam haft z hortensją. Dałam go do oprawy plastykom i muszę przyznać, że efekt sam mnie zaskoczył. Praca nabrała zupełnie innego wyglądu. Wybrałam minimalistyczną, białą drewnianą ramę, która będzie pasowała do mojego wnętrza. Praca jest za szkłem więc nie będzie się kurzyła.

Jak już wcześniej pisałam, chciałabym wyhaftować jeszcze jeden obraz z serii DFEA. Bardzo dziękuję wszystkim, którzy pomogli w poszukiwaniu wzoru (Iskierce,Gosi, Wioli i Agnieszce).

Już wkrótce pokażę co jako kolejne wylądowało na moim tamborku. Materiały już wczoraj odebrałam z poczty więc tylko czekam na weekend i wolną chwilę.

Oprawiona hortensja:



 Pozdrawiam serdecznie 💗
  

16 komentarzy:

  1. Wspaniały haft i super dobrana oprawa. Pozdrawiam Agatko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tę serię :) Pięknie oprawiona będzie cieszyć długo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda elegancko i tak pięknie, uwielbiam te roślinne hafty. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniały haft ;) a oprawa tylko dodaje mu uroku, rewelac

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście, oprawa wyeksponowała piękno haftu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostojnie i elegancko - pięknie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wygląda całość. Idealnie dobrana ramka i passe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny haft i cudnie oprawiony! Będzie ślicznie wyglądać na ścianie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Konkretna dekoracja ! Piekna !

    OdpowiedzUsuń
  10. Hortensja sama w sobie jest piękna, ale ta oprawa jest bezbłędna i obraz wygląda cudnie.:)

    OdpowiedzUsuń