piątek, 19 lipca 2019

DFEA Botanique - Hortensja Finał

Witajcie,
to już ostatnia odsłona haftu z hortensją.
Udało mi się skończyć tę piękny haft i dzisiaj mogę podzielić się z Wami efektami pracy moich ostatnich miesięcy.
Wzór autorstwa Veronique Enginger podobał mi się już od dłuższego czasu i z przyjemnością oglądałam go na rożnych blogach.
Kiedyś wydawał mi się, że jest sporo mniejszy, ale teraz gdy go ukończyłam muszę przyznać, że jest spory. Oczywiście nie umywa się przy HEADACH, które dziewczyny z różnych blogów haftują :)

Teraz czeka tylko na oprawę, ale zanim to zrobię już dzisiaj chciałabym go Wam pokazać.

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć:












HORTENSJA
Muliny: DMC
Kanwa: 14ct

Dziękuję wszystkim, którzy śledzili postępy w mojej pracy
i mocno mnie dopingowali 💖💗

24 komentarze:

  1. Przepiękny finał :). Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny finał! Bardzo podoba mi się efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, piękny obrazek wyhaftowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny haft !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny haft! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja! Uwielbiam wzory V. Enginger! Wyhaftowałam dotychczas pięć z tej kwiatowej serii, ostatni chyba ze trzy lata temu i chociaż wzrok szwankuje, to chyba pokuszę się na kolejny. Zainspirowałaś mnie tą hortensją, przepiękny haft :). Może to właśnie ona wskoczy też na mój tamborek...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu polecam Ci ten wzór, przyjemnie się go wyszywa,a efekt końcowy bardzo cieszy oczy :)

      Usuń
  7. Cudna hortensja!!! Magiczny jest ten zielnik jej autorstwa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale Ci wyszła! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny. Zawsze mi się podobały te wzory.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna hortensja :).

    Lubię te kwiaty są na drugim miejscu moich ulubionych ale, to już chyba Ci pisałam hihi :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały haft !
    Uwielbiam hotrensje, to dobry pomysł żeby uwiecznić sobie te piekne kwiaty na hafcie i cieszyć nim oczy cały rok :)
    Uściski serdeczne
    K.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle nie mogę się napatrzeć na cudny haft (z leciutką zazdrością :) bo moje jeszcze niegotowe :) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dopinguję w haftowaniu hortensji, już jesteś coraz bliżej końca :)

      Usuń
  13. Cos pieknego milo popatrzec piekne wzory gratuluje takich zdolnosci pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Hortensje w ogródkach robią się coraz bardziej modne, więc ten wyjątkowy haft jest na czasie.
    U mnie niestety różowa hortensja obmarzła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że Twój krzew zmarzł. Może jest jeszcze szansa na jego odratowanie? Czytałam, że to wrażliwe krzewy lubiące duże ilości wody.

      Usuń
  15. oj to duży haft! wymagał dużo pracy! pięknie wyszło, zielnikowa kolekcja jest wspaniała! a co teraz masz na tapecie bo dwa posty temu wspomniałaś że już coś masz na tapecie ;) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak spodobała mi się ta seria zielnikowa, że zimowy haft jeszcze poczeka :)

      Usuń
  16. Piękny finał :) Hafty z tej serii są urzekające.
    Planujesz już kolejny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, miałam zabrać się za zimowy haft. Ale przed jesienią chciałabym wyhaftować jeszcze jeden obrazek z tej serii :)

      Usuń