czwartek, 12 września 2019

Butelka z latarnią (1)

Jeszcze na chwilę pozostańmy w wakacyjnym nastroju.
Chciałabym, żeby tegoroczne lato pozostało z nami jak najdłużej.
Wspomnieniem z niego będzie haft z latarnią morską. Wracając zmęczona z pracy przeglądałam Instagram i zobaczyłam ten piękny wzór. Można go było bezpłatnie pobrać ze strony Coricamo, więc... długo się nie zastanawiałam i przystąpiłam do dzieła. Aż wstyd się przyznać, ale mój zielnikowy haft wylądował w szufladzie... wszystko za sprawą latarni....
Wykorzystałam muliny, które w swoich zasobach miałam oraz dokupiłam kilku brakujących. I muszę napisać, że wciągnęłam się. Jak sami zaraz zobaczycie sporo udało się wyszyć. Oczywiście jeszcze trochę przede mną :-)

Cała wakacyjna seria z butelkami zawiera trzy hafty:

A ten, który obecnie haftuję:

Z otchłani morza powoli wynurza się brzeg z latarnią morską:



Cały zestaw można kupić na stronie CORICAMO (KLIK)

Pozdrawiam serdecznie 💗

13 komentarzy:

  1. Pięknie się to prezentuje, ja mogłem w poprzednim miesiącu widzieć ją w pełnej okazałości :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny hafcik wybrałaś. Ale powiem ci, że dopiero wszystkie 3 razem będą super wyglądać więc może się skusisz i na 2 pozostałe...
    Ja mam pytanie z innej beczki - o co chodzi z tym "samolotem" w komentarzu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój słownik w telefonie robi mi czasem takie żarty ;-)

      Usuń
  3. Pięknie rośnie Twój hafcik!
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu 😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Robi wrażenie! Wszystkie trzy razem też świetnie wyglądają.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeden wzorek by wyglądał niezbyt interesująco, ale seria, to co innego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne hafty, bardzo wakacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hafcik coraz piękniejszy, masz ogromny talent! ♥ Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny hafcik, a przy tych postępach niebawem go ukończysz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie się prezentują:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo krzyżyków pojawiło się na kanwie, nie wiedziałam ze są inne wzory z tej serii. Ja choruje na 4 wzory z zielnika porzeczka, poziomka, malina i czereśnia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie to właśnie ta latarnia morska jest najfajniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń