sobota, 2 lutego 2019

Metryczka z bocianem

Witajcie :)
Te z Was, które obserwują mnie na Instagramie już widziały moje pierwsze krzyżyki w metryczce.
Dziecko ma się urodzić w połowie marca, ale chciałabym ją skończyć trochę wcześniej. Przede mną nowe wyzwania związane z pracą zawodową i będę miała mniej wolnego czasu.
Bobas na kanwie już jest, teraz pracuję nad bocianem ;)

Materiał jest kremowy, używam różnych mulin zarówno Ariadny jak i DMC.

Ale zacznę od pokazania czegoś innego. Z poprzednich postów wiecie, że bardzo lubię rośliny.
W tym roku postanowiłam, że wysieję pomidorki koktajlowe. Jest to odmiana karłowata. Sporo czytałam o ich uprawie i spróbuję. Pojawiły się już pierwsze rośliny i to chyba znak, że wiosna już coraz bliżej :)

Pojemnik nakrywam przezroczystą nakrywką, aby utrzymać wysoką wilgotność. Siewki mają około tygodnia.

A teraz czas na metryczkę:


A zaraz zabieram się za namoczenie moich storczyków w wodzie z czosnkiem. Skoro Dorota napisała, że dobrze na nie działa to i ja spróbuję. Dziękuję za wszystkie komentarze pod postem ze storczykami.

Widzę, że wiele z nas lubi te kwiaty. Jak jakiś nowy zakwitnie to postaram się wrzucić tutaj jego zdjęcie. Szkoda, że do komentarzy nie można podpiąć zdjęć, bo z przyjemnością obejrzałabym Wasze okazy :)

13 komentarzy:

  1. Metryczka będzie urocza :) Powodzenia w uprawie pomidorków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypomniałaś mi, że czas wysiać pomidorki i paprykę :) Metryczka będzie śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie zapowiada się ta metryczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Metryczka zapowiada się wspaniale! Roślinki ładnie wyglądają! Pozdrawiam ciepluko

    OdpowiedzUsuń
  5. Też wyszywałam tę metryczkę, jest super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna metryczka. Mnie się nie chce borykać z siewkami. Jedyne co hoduję to własne pelargonie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna metryczka i pomyśleć, że dopiero teraz znalazłam Twojego instagrama :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę, zapraszam do zaglądania ;)

      Usuń
  8. Metryczka będzie piękną pamiątką:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło popatrzeć na coś zielonego wystającego z ziemi:) Metryczka zapowiada się ślicznie:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Szykują się obfite pomidorowe zbiory:)
    Kochana a materyczka przesłodka, bardzo mi się podoba:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada się śliczna metryczka :)

    OdpowiedzUsuń