sobota, 23 lutego 2019

Metryczka z bocianem 2

Metryczka ukończona i tylko czekam na narodziny dziecka ( nie mojego ;)  ), aby dohaftować imię i datę.
Zrezygnowałam z ramki, która w tym wzorze występuje. Miałam wrażenie, że w większej ramie ten obrazek źle wygląda i ginie w niej.

Wykorzystałam do niego kremową mulinę. Kontury jak zawsze dodały ostrości i ciągle nie miałam wolnego czasu, aby je dokończyć. Stąd też moja nieobecność na blogu.

W tej chwili zaczęłam już inny haft, ale o tym w następnym poście.


Wzór: Internet
Materiał: kremowa aida 14ct
Muliny: Ariadna, DMC, Anchor

Na blogach koleżanek biorących udział w zabawie "Podaj dalej" widziałam, że dotarły już paczuszki:

Maria - Przystanek Miryam (klik) 
Menia - Mój robótkowy relaks (kliktu)

Cieszę się, że prezenty się spodobały i dotarły całe na miejsce ;) 

Pozdrawiam ciepło 💗💗💗💗💗

8 komentarzy:

  1. Cdny hafcik i fajnie wygląda w tej rameczce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki jednoznacznie kojarzący się z narodzinami.Bocian to piękny symbol powiększenia rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna metryczka. Bociuś sympatyczny- chyba chłopczyk będzie. U mnie niedługo też zagości metryczka, muszę tylko ramkę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki sympatyczny hafcik!!!Będzie super pamiątka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń