piątek, 8 lutego 2019

"Podaj dalej" - 1

Przygotowałam paczki w zabawie "Podaj dalej".

Pierwsza poleciała do Makowa Mazowieckiego do Meni z bloga "Mój robótkowy relaks".

Druga do Marii, opuściła nasz kraj i wyruszyła w podróż do Londynu.
Marii internetowy zakątek to "Przystań Miryam".

Kartki, które przygotowałam dla Dziewczyn:







Do paczuszek wrzuciłam różne niespodzianki - min. zestawy z motylkiem, igły, muliny, decupagowe podkładki.  Mam nadzieję, że listy dojdą do adresatek i sprawią im trochę radości.

Pozdrawiam ciepło 💗

6 komentarzy:

  1. ooooo rety :). czekam niecierpliwie. Piękne niespodzianki przygotowałaś :). Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki są cudne! Całe paczuszki są do pozazdroszczenia i z pewnością sprawią radość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Juz nie moge doczekac sie listonosza:) Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo śliczne karteczki a paczuszki są idealne i na pewno sprawią dziewczynom wiele radości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno się ucieszą. Śliczne karteczki i wspaniałe niespodzianki ^^

    OdpowiedzUsuń