czwartek, 22 grudnia 2022

Powrót do blogowania oraz życzenia świąteczne

 Witajcie, 

powoli wracam do blogowania, mam już nowe plany co w najbliższym czasie wyhaftuję . Zobaczymy jak mi pójdzie z systematycznością zamieszczania postów, bo od ostatniego razu dużo się u mnie wydarzyło... 

Na początku chciałabym podziękować Marzenie i Katarzynie za przepiękne kartki z życzeniami. Mam nadzieję, że mi wybaczycie, ale ja w tym roku nic nie wysłałam. Przygotowania do najważniejszego w moim życiu egzaminu tak mnie pochłonęły, że na nic nie miałam głowy i czasu. Teraz jak już mam go za sobą, a dyplom w drodze to wracam powoli do normalności.


Kartka od Katarzyny z "Krzyżykowego szaleństwa"


Kartka od Marzeny z "Mój robótkowy relaks"


A na koniec chciałabym Wam złożyć najserdeczniejsze życzenia:

Z okazji Świąt Bożego Narodzenia

składam najpiękniejsze życzenia pięknych

i niezapomnianych chwil w gronie rodziny.

Niech przyniosą one radość i wzruszenie

oraz wzajemną życzliwość i optymizm

w nadchodzącym Nowym Roku.

8 komentarzy:

  1. WESOŁYCH ŚWIĄT 🙂
    Kartki śliczne dostałaś

    OdpowiedzUsuń
  2. Z okazji Świąt Bożego Narodzenia
    życzę Ci nadziei, własnego skrawka nieba,
    zadumy nad płomieniem świecy,
    filiżanki dobrej, pachnącej kawy,
    piękna poezji, muzyki,
    pogodnych świąt zimowych,
    odpoczynku, zwolnienia oddechu,
    nabrania dystansu do tego, co wokół,
    chwil roziskrzonych kolędą,
    śmiechem i wspomnieniami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych, radosnych Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałych świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że wracasz :) Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje zdanego egzaminu! czekamy na hafciki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję obrony i witaj ponownie :).

    Dostałaś śliczne kartki :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki dostałaś, ta z haftem cudna jest🙂
    Fajnie, że już jesteś wśród nas to cieszy!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń