piątek, 25 września 2020

Imieninowa kartka

 Wróciłam do starej, angielskiej gazetki "Cross Stitch Card Shop" nr.79. Pewnie dobrze znacie wzory Lesley Teare, bo są bardzo popularne. Ja też je lubię i stwierdziłam, że będą odpowiednie na imieninową kartkę. Przy jej tworzeniu wykorzystałam część resztkowych mulin oraz pudrowo - różową tekturkę. Zrezygnowałam z ozdobnej obwódki, która była we wzorze, bo uznałam, że za dużo by się  działo.

Kolory dobierałam sama wykorzystując mulinę DMC i Ariadnę.

A kartka prezentuje się tak:




Gazetka zawiera w sobie aż 78 wzorów i wiele z nich już wyszyłam właśnie na takie okazje jak imieniny czy urodziny. Bardzo podoba mi się, że te wzory są małe i o różnej tematyce. Może w wolnej chwili sięgnę po nią i coś jeszcze pokażę z niej.

 

Pozdrawiam serdecznie 💗



8 komentarzy:

  1. Krásna karta, krásny, voňavý muffin, mňam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre gazetki tak mają, że większość wzorów aż się prosi do wyszycia, szkoda tylko że czasu nie dodają w gratisie;-)
    Świetna karteczka:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale apetyczna babeczka :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię wyszywać babeczki. Ale tej nie znam! Bardzo smakowita kartka.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodka babeczka i bardzo pyszna karteczka 😊 Uroczo się prezentuje.
    Pozdrawiam słonecznie 😊🌹

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka słodziutka babeczka!😍 Całość prezentuje się przeuroczo. Pozdrawiam!😊🍁🍄

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza ta babeczka:) Całość bardzo fajnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń