piątek, 3 sierpnia 2018

Coś dla ochłody, czyli kartka ze świecą

Witajcie,
trudno w domu znieść upały, ale za to w pracy klimatyzacja chodzi non stop. Niestety jeszcze przez pewien czas ma być tak upalnie i trochę utrudnia to haftowanie.

Powróciłam na chwilę w klimaty bożonarodzeniowe. Wiecie, że uwielbiam wszelkie hafty związane z tym okresem i mimo, że jest środek lata postanowiłam wyszyć coś w tym temacie.

Powstały dwie kartki ze świecą. Oprawiłam je w czerwień, która należy do moich ulubionych kolorów.
Święta kojarzą mi się ze złotym łańcuchem, dlatego też nie mogło zabraknąć złotej serwetki.

 





Wzór: Kram z robótkami 
Dodatek specjalny Święta Bożego Narodzenia nr. 5/2004
Kanwa: biała aida 14ct
Muliny: DMC, Ariadna

Wzór pochodzi z gazetki, którą sprezentowała mi Irena z bloga "Babuchowe robótki".
Dziękuję Ci Irenko, ten kram zawiera takie piękne wzory, że chyba do końca roku będę je haftowała :-)

Na koniec dziękuję za wszystkie miłe komentarze pod końcowym postem Salu "Cookie time".
Pozdrawiam i do następnego razu 💗

9 komentarzy:

  1. Fajna karteczka :o) Ja również ciężko znoszę upały przez co nie mam zupełnie ochoty na haftowanie, ale mam nadzieję, ze niedługo to się zmieni :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, temperatury trochę utrudniają haftowanie, ale podobno jeszcze tylko tydzień upałów i wracamy do normalnych temperatur. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Bardzo ładne karteczki Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalne i piękne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. oby haftowanie zimowych motywów pomogło znieść upały :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartki zrobiłaś :).

    U mnie w haftach też cały czas zima :).

    Masz cudny lampion :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne kartki!

    https://przystanek-klodzko.pl

    OdpowiedzUsuń