sobota, 3 czerwca 2017

Sal "Tea time" 9/9 Finał

Dopiero co zaczynałyśmy... a tu już koniec! Nie spodziewałam się, że tyle osób zgłosi się do zabawy. Bardzo się z tego cieszę. Jak to w życiu bywa niektórym udało się wyhaftować do końca, niektórzy się postawili na UFOKA ;) Najważniejsza jest jednak dobra zabawa.
Nie zawsze było łatwo, przyznam, że chwilami haftowałam zaplanowany obrazek na ostatnią chwilę, bo przecież jakby to było, żeby organizatorka nie dopełniła obowiązku...
Udało się i dzisiaj mogę pokazać całość.
Obraz trafi do kuchni mojej Mamy i będzie prezentem na miniony Dzień Matki :-)

Mój ulubiony obrazek z Salu.

Ostatni obrazek.


A tak wygląda już całość.



W sumie obrazek haftowałyśmy w 18 osób (w tym Lidka, która nie prowadzi bloga):
  1. Adrianna z Hafciarka-blog 
  2. Marta z Rękodzielnik Marty
  3. Iwonka z Krzyżykowe Atelier
  4. Monika z Cytrulina Hand Made
  5. Danuta z Słomiany zapał z haftem w tle
  6. Paulina ze Świata Pchełki 
  7. Ania z Crochet.pl
  8. Justyna z misz masz
  9. Gosia z Wśród robótek
  10. Małgorzata z Magicznego Świata Krzyżyków
  11. Agnieszka Skoczylas z Szalonej Igiełki
  12. Beata z Haftowanego Świata Iskierki
  13. Wiola z  Mlenkowych różności
  14. Karolina z Moje Hobby
  15. Bożenka z Franscesca
  16. Aga z Blog Chmurki
  17. Jadwiga z Robótkowo  
Wszystkim koleżankom, które ukończymy Sal serdecznie gratuluję, za te, które jeszcze są w trakcie - trzymam kciuki :-)

15 komentarzy:

  1. Przesłodki jest ten obrazek! W kuchni prezentuje się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wspaniałą zabawę! Obrazek jest prześliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ukończenia haftu! Wyszło przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hafcik w całości prezentuje się przepięknie! Dziękuję Agatko za zabawę =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Drogi Agatha, to bardzo piękne !!! Chciałbym również z haftu :-)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Agata dziękuję za wspólną zabawę:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja dziękuję za wspaniałą zabawę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem sporo dziewczyn wyszyło całe obrazki, wszystkie wyglądają świetnie:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne obrazki powstały :) Gratuluję zorganizowania świetnej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesłodka zabawa :)
    Piękny obraz Agato :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za wspaniałą zabawę! Mój hafcik w całości poszedł mailem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne jest takie haftowanie w grupie, bo mamy większą mobilizację :).

    Haft jest super. Ja mam kawową wersję :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny jest ten haft, idealny do kuchni :)
    Fajnie było Was podglądać i dopingować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ha widziałam to dzieło już u Jadwigi! :)
    Jest fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny obrazek, wyszedł cudnie :) Aż żałuję, że nie wzięłam udziału w zabawie :(

    OdpowiedzUsuń