czwartek, 12 maja 2016

Faby Reilly - Lawendowa kartka

Już wkrótce wyjątkowa data w kalendarzu - Dzień Matki. Z tej okazji wyszyłam kartkę w pastelowych kolorach z motywem lawendy, który moja mama bardzo lubi. Ten wzór już kiedyś zauważyłam w jednej z zagranicznych gazet i spodobał mi się. Poszperałam w czeluściach internetu i wreszcie odnalazłam go.

Najbardziej w ten kartce podobają mi się frenchknoty i układ poszczególnych elementów.

Ramkę wycięłam z fioletowej pianki.




Wzór: Faby Reilly
Kanwa: kremowa aida DMC 14ct
Muliny: Ariadna, DMC

12 komentarzy:

  1. Rzeczywiście te frenchknoty na lawendzie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny upominek i te cudne kolory lawendowe!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka we wspaniałych kolorkach, które lubię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sam haft ekstra, za to ramka jakby mi troszkę psuje cały efekt, ale to nie mnie się ma podobać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mama na pewno będzie zadowolona z takiej niespodzianki :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko, lawenda wygląda jak prawdziwa, świetna kartka, mama na pewno będzie bardzo zadowolona :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna delikatna karteczka i wzorek taki przyjemniutki wybrałaś! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wzorki Fabby Reilly, french knoty to zmora ale Tobie super wyszły, zmieniłbym może tylko kolor rameczki na jakiś jaśniejszy. Mama na pewno będzie bardzo wzruszona :)

    OdpowiedzUsuń