poniedziałek, 23 października 2017

Zaśnieżony kościółek

Bardzo długo szukałam tego wzoru. Z tego co pamiętam pochodzi on ze starego wydania Kramu z robótkami. Trochę żałuję, że nie robią już przedruków starych wzorów, bo z wielu z nich chętnie bym skorzystała.

Zaśnieżone doliny i domy to tematy w sam raz dla mnie. Lubię gdy zimą mijam domy (i bloki) i pada z okien blask światła na śnieg. Pięknie uchwycone jest to w wielu obrazach.

Wzór, który wyhaftowałam kojarzy mi się z Pasterką, w której uczestniczyłam wiele lat temu w małym wiejskim kościółku. Była prawdziwa zima, śnieg i mróz, a ludzi było tak wielu, że nie wszyscy zmieścili się w budynku. Światło z witraży w oknach padało na śnieg,a wokół rozbrzmiewały kolędy...

Do Świąt jeszcze sporo czasu, ale już teraz zapraszam Was do obejrzenia nowej kartki bożonarodzeniowej. 




   Wzór: Internet
Kanwa: biała aida 14ct
Muliny: DMC

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie 💗

16 komentarzy:

  1. Piękny wzór, bardzo klimatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka i oby te Święta były takie zimowe:)!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo nastrojowa karteczka:)Pozrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zimowy wzór! Cudna karteczka powstała!

    OdpowiedzUsuń
  5. Krásny vianočný pozdrav!
    Pozdravujem ťa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wzór. Zapachniało świętami ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, jaka śliczna karteczka... Naszły mnie nostalgiczne wspomnienia z dzieciństwa - wieś "zabita dechami"(wtedy i teraz), zima, śnieg po pas i cała rodzina w drodze na pasterkę... Rozmarzyłam sie...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ pięknie opisałaś idealny zimowy wieczór:) A hafcik jest prześliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam podobne skojarzenia... Cudny haft i bardzo klimatyczna kartka powstała.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ahh...stare dobre czasy mi się przypominają :) Piękna kartka, bardzo nastrojowa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Klimatyczny hafcik i pięknie wkomponował się w kartę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście kartka z tym hafcikiem jest warta pracy w nią włożonej :) Prześliczny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczny zimowy wzorek. Tak ładnie o tym napisałaś, że już się nie mogę doczekać zimy i Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny widoczek, uwielbiam takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń