sobota, 23 września 2017

Z latarnią

Za oknem typowo jesienna pogoda, a ja przychodzę dzisiaj do Was z bożonarodzeniowym haftem. W tym roku postanowiłam przygotować trochę więcej kartek.
Dzisiejszy wzór jest dobrze znany, jest to myszka autorstwa Margaret Sherry. Jej wzory są tak wesołe i przyjemne, że nie mogłam się powstrzymać i któregoś wolnego popołudnia zabrałam się do pracy.
I tak powstała świąteczna myszka z latarenką.

 


 Wzór: Margaret Sherry
Muliny: DMC
Materiał: biała Aida 14ct

Bardzo dziękuję za przemiłego komentarze do sówki i Tusalowego słoika :) Z przyjemnością obejrzałam inne sówki RTO i przyznam, że chętnie wyhaftowałabym pozostałe.

Na koniec chciałabym napisać o Dniach Kraftu, które odbędą się w dniach 29-30 września w Gdańsku.
Więcej informacji tutaj

Dajcie proszę znać czy się na nie wybieracie, bo ja niestety nie. Dlatego już nie mogę doczekać się fotorelacji i zazdroszczę wszystkim, którzy będą mieli przyjemność w nich uczestniczyć. 
 Kilka lat temu miały one miejsce w Warszawie i bardzo miło je wspominam.

17 komentarzy:

  1. Śliczna kartka! Też mam w tym roku plan na kartki z tymi myszkami :) A na warsztaty wybrałabym się bardzo chętnie gdyby odbywały się nieco bliżej stolicy... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny hafcik:) piękną kartkę z nim wykonałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No faktycznie śliczna ta myszka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna na mysz! Idealna na taką kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny hafcik, karteczka przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna i urocza jest ta karteczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna myszeczka zamieszkała na Twojej karteczce :) Ja na dni kraftu też niestety się nie wybiorę bo mam za daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Myszka świetna! Kartka pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczna kartka :) Cudownie czerwona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myszka jest fajniutka i super się prezentuje na Twojej kartce :).

    Masz fajny lampion :).

    Do Gdańska musiałabym przejechać przez całą Polskę ;).

    OdpowiedzUsuń