poniedziałek, 26 czerwca 2017

Zakupy

Chyba każda kobieta uwielbia zakupy, a szczególnie te związane ze swoją pasją :)
Korzystając z darmowej wysyłki zamówiłam książkę z projektami Lesley Teare. To właśnie ona stworzyła wzory do babeczek, które ostatnio haftowałam.

Cała książka poświęcona jest projektom do kuchni. Są to głownie filiżanki i babeczki. Każdy wzór jest pokazany jak będzie wyglądał po wyhaftowaniu, a obok jest on rozpisany na kratki. Książka jest bardzo ładnie wydana. Poniżej kilka wzorów, które można w niej znaleźć.

 






Książkę zamówiłam tutaj <klik>

Mam nadzieję, że wkrótce któryś ze wzorów wkrótce wyhaftuję :)

7 komentarzy:

  1. Świetne wzorki :) Ja właśnie jestem na etapie haftowania " czegoś słodkiego " więc zachwycam się podwójnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wzorki :) Piękne projekty powstaną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wzory znajdują się w tej książce. Mam nadzieję wkrótce podziwiać niektóre z nich na Twoim tamborku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię swoją nową książkę! Raz ja zaczęła haftować nayaka kubek herbaty i czajniczek :-)
    Dobry zakup było!
    Przesyłam Ci gorące pozdrowieni!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię takie książeczki. Piękne wzorki.:)

    OdpowiedzUsuń